sobota, 24 listopada 2012

Sałatka z kurczakiem i ananasem


Wszelkie typy sałatek zawsze cieszą się powodzeniem, podczas spotkań ze znajomymi. Ciekawe doznania smakowe zapewnia połączenie kurczaka z ananasem i kukurydzą , por natomiast dodaje tej sałatce wyrazistości i ostrości  .



  • składniki na 4 porcje

ugotowane mięso z  rosołu ( ja użyłam 2 udek z kurczaka )

1 por

1 puszka kukurydzy

1 puszka ananasa

mały słoiczek majonezu

sól i pieprz

  • przepis

Ugotowane udka z kurczaka kroimy w drobne kawałki , dodajemy odsączoną puszkę kukurydzy , pokrojonego w kostkę ananasa i pokrojonego w plasterki pora .Wszystko łączymy z majonezem , doprawiamy solą i pieprzem .




9 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie podane i smakowicie wygląda. Ja dziś planuje zrobić sałatkę z dodatkiem sera feta lub z kurczakiem wędzonym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. znam i lubię!
    kurczak w wesji hawajskiej z ananasem jest ogólnie bardzo smaczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. robiłam z podsmażoną piersią, muszę w końcu zrobić z gotowaną i wędzoną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. często gości na naszym stole, bardzo smakowita, polecam! :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. do majonezu polecam dodać wyciśnięty ząbek czosnku, podkreśla smak sałatki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za sugestie ,na pewno smak sałatki będzie jeszcze ciekawszy;)

      Usuń
  6. ślicznie wygląda i na pewno smaczne .

    OdpowiedzUsuń
  7. Super saładka robię ją co tydzień ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie to cieszy jest pyszna:)
      pozdrawiam cieplutko

      Usuń