niedziela, 2 grudnia 2012

Muffinki bananowe


 Banalnie proste muffinki bananowe to deser do który chętnie kiedyś powtórzę ,
 zasmakują miłośnikom bananów i nie tylko ponieważ są smaczne i szybko rozpływają się w ustach.



  • składniki na 4 porcje

1,5 szklanki mąki

1 jajko

3 banany

1 łyżeczka sody oczyszczonej

1/2 łyżeczki proszku do pieczenia

1/2  szklanki cukru

1/2 szklanki oleju

1/2 szklanki mleka

  • przepis

Banany rozgniatamy widelcem , dodajemy do nich mąkę , jajko , sodę oczyszczoną , proszek do pieczenia , cukier , olej i mleko .Wszystkie składniki dokładnie mieszamy i napełniamy papierowe foremki  . Pieczemy 25 minut w temp.180 st.C.



8 komentarzy:

  1. Robiłam raz, ale z paczki. Pyszne wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam wypieki z bananami. Wyglądaja pysznie. U mnie dzis muffiny na cytrynowo.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. yhm, te muffiny są pycha :) robiłam już nie raz, nigdy mi się nie znudzą ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomogę jutro mamie przy ich robieniu :3 Widać, że są przepyszne! ♥
    Obserwuję i zapraszam do mnie!
    http://ptakmarzen.blogspot.com/ - komentuj, obserwuj, czytaj ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak Wy robicie te babeczki mi kompletnie nic nie wychodzi a robie dokładnie według przepisu ... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba uzbroić się w cierpliwość w końcu wyjdą ;)

      Usuń
  6. Hello i am kavin, its my first occasion to commenting anywhere,
    when i read this piece of writing i thought i could also make comment
    due to this brilliant post.

    My web page pracownia reklamy

    OdpowiedzUsuń