środa, 9 stycznia 2013

Sałatka z pieczarek i jajek


Bardzo prosta i szybka sałatka z niewielu  składników :jajek , pieczarek i szczypiorku z dodatkiem majonezu , może  być pyszną  przekąską  dla znajomych . Wystarczy ugotować jajka i  pieczarki     pokroić  razem z szczypiorkiem . Efekt znakomity .





  • składniki na 4 porcje

6 jajek

7 dużych pieczarek

szczypior z cebuli dymki

100g majonezu

sól i pieprz

  • przepis

Pieczarki podgotowujemy i kroimy w kostkę , dodajemy ugotowane na twardo i pokrojone jajka a także posiekany szczypior z cebuli dymki .Wszystko razem mieszamy, dodajemy majonez doprawiamy solą i pieprzem .



5 komentarzy:

  1. Uwielbiam sałatki gdzie są pieczarki, pycha !

    OdpowiedzUsuń
  2. mmm mój Połówek pokazał mi tą sałatkę! super jest, bardzo ją lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przypomniałaś mi o mojej ulubionej sałatce! ostatnio jadłam wersję z groszkiem zielonym i ogórkiem kiszonym- też była niezła :)

    OdpowiedzUsuń